רכישת בשמים בסיטונאות

בשמי שמן ואלכוהול בסיטונאות קונים בסנט ליין

מעוניינים להכנס לעולם הבשמים ולא יודעים מאיפה להתחיל? הגעתם למקום הנכון! אנחנו הכתובת שלכם לכניסה חלקה לעולם בשמי שמן ואלכוהול.

אצלנו בסנטליין תוכלו לרכוש בשמי שמן ובשמים על בסיס אלכוהול בסיטונאות מהמותג הפרטי שלנו ולהנות ממחיר מיוחד של מפיץ מורשה.

מלבד המחיר המיוחד של מפיץ, תוכלו להנות מלווי ותמיכה בכל נושא השיווק וההפצה של המוצרים שלנו.

רוצים לקחת את זה צעד קדימה וליצור מותג משלכם (White Label)? מעולה! גם את זה אנחנו עושים! ועושים את זה בצורה המקצועית והטובה ביותר (ראו לדוגמא את המותג שלנו סנטליין).

אנחנו נלווה אותכם משלב האיפיון ועד שלב המוצר הסופי והמוגמר שבו יופיע העיצוב והמותג שלכם.

אם אתם בעניין, אלו הם הדברים שאתם צריכים לדעת:

עסק של בשמים הוא בדיוק כמו כל עסק אחר שיכול להתאים לכל אחד ואחת שמחפשים להקים את "הבייבי" שלהם. זה בהחלט עסק שיכול להיות מניב ומצליח אם תשקיע בו את כל כולכם.
ואם אתם אנשים שמחפשים הכנסה נוספת, עסק מסוג זה יכול בהחלט להתאים לכם.

עסק של בשמים לא דורש ממכם השקע כספית גדולה (כמובן שאם אתם לא פותחים חנות פיזית ומחזיקים מלאי גדול של בשמים ומוצרים נוספים).
מה שאתם באמת צריכים זה הרבה רצון ומוטיבציה להצליח, (ולא להרים ידיים אחרי תקופה קצרה). לרכוש מהתחלה כמות מינמאלית של בשמים שאיתם תתחילו לעבוד ומפה, באמת השמיים הם הגבול!
את העסק והמוצרים תוכלו לשווק באינטרנט, רשתות חברתיות, דוכנים ואף להקים אתר אינטרנט משלכם שבו הלקוחות שלכם יוכלו לקנות את המוצרים שיש לכם במלאי ואפילו שאין לכם (אנחנו נעזור לכם בהתחלה ונשלח את המוצרים שהלקוחות שלכם הזמינו ישר מהמחסן שלנו) מה שיאפשר לכם להציע מגוון רחב יותר של המוצרים שלנו.

לא חייבים, אבל אם יש לכם מקום פיזי שאליו לקוחות יכולים להגיע לראות את המוצרים, להתרשם מהם וכמובן לנסות אותם זה רק יכול להגדיל את החשיפה והמכירות של העסק שלכם.
את הבשמים ניתן ואף מומלץ למכור בעזרת אתרי אינטרנט, רשתות חברתיות ובכל מקום יצרתי שתרצו. לכן חנות פיזית לא מהווה שום מכשול לעסוק בתחום זה.

בשביל להפוך למשווק שלנו יש לרכוש כמות מינמלית של 50 יחידות מהמגוון הבשמים שלנו. ניתן לערבב בין הבשמים ולעשות MIX איזה שאתם רוצים.

אנו מודעים שיש לא מעט אנשים שמעדיפים להשקיע כמה שפחות בהתחלה, עד שהם רואים שהעסק שלהם מתחיל לעבוד. לכן, ייצרנו נוסחה שמתאימה לשני הצדדים.
מצד אחד, מאפשרת לכם לקבל מגוון מכובד של בשמים שיאפשר לכם להציג אותם ללקוחות שלכם. ומצד שני, השקעה כספית לא גדולה. שלא תלחיץ אותכם כלכלית ותאפשר לכם להתחיל ולפתח את העסק שלכם

המחיר משתנה בהתאם לניחוח, גודל הבקבוק וכמות הבשמים שתרכשו. ככל שתרכשו כמות גדולה יותר, כך המחיר יהיה זול יותר.

שימו לב, כמות המינמאלית שניתן לרכוש בשמים על בסיס שמן בסיטונאות חייבת להיות לפחות 50 יחידות (בשמים). תוכלו לבחור מכל המגוון שלנו וכן ניתן לערבב בין הניחוחות כרצונכם.

המחיר משתנה בהתאם לגודל הבקבוק, ניחוח של הבושם והכמות שתרצו לקנות. ככל שקונים יותר ככה משלמים פחות.

חשוב לציין, כמות מינימלית לרכישת בשמים על בסיס אלכוהול בסיטונאות הינה 50 יחידות. תוכלו לעשות MIX בין הבשמים כרצונכם.

בהחלט. הכל תלוי בך וברצון שלך להצליח ולפרוץ קדימה. כמו כל עסק, ככל שתשקיעו בעסק יותר, כך גם תראו את העסק פורח.
אנחנו מהצד שלנו נספק לכם את המוצר והמעטפת ואתם תדאגו לשיווק והמכירה. ככל שיותר לקוחות יכירו את המוצר ואת העסק שלכם, כך גם תוכלו להתפרנס מזה בכבוד רב.

החלטתם שזה בשבילכם? יש לכם שאלות נוספות? צרו איתנו קשר בטלפון 053-3477160 או מלאו את כל הפרטים בטופס הבא ונחזור אלכם בהקדם.